Fourth week on the road..

2 december 2019 - Gold Coast, Australië

Onze 4e week downunder is een feit. We hebben weer hoop mooie herinneringen mogen maken. 🥰

We zijn onze 4e week begonnen in Newcastle en hebben we genoten van de mooie kust. 🌊

Hierna door naar Port Macquarie waar we een Koala Hospital hebben bezocht. 🐨 Hier komen niet alleen de Koala's binnen die ziek zijn, zijn aangereden of aangevallen door andere dieren, maar ook de koala's die getroffen zijn door de heftige bosbranden. We sure made some new friends there! 🐨🐨

Met onze weg naar Byron Bay, werd onze weg wat heftiger. Over de snelweg keken we om ons heen waar we niets anders dan verbrande bomen en rook zagen. Niet lang daarvoor dus getroffen door een heftige bosbrand. Brandweermannen waren nog hard aan het werk om het smeulende hout te doven. Natuurlijk zou de weg niet open zijn als het niet veilig zou zijn, so no worries! We zijn veilig aangekomen in Byron Bay. Mooie strandjes en zelfs een bezoekje gebracht aan The Lighthouse wat een prachtige uitzicht gaf over Byron Bay en de zee! 🥰🐬

Ook mochten we een kijkje nemen in The Rainbow Temple'. 🌈🌈🌈 Een prachtige tempel gebouwd door een man, waar iedereen onder zijn dan gelijk is en er niets belangrijker is dan vrede. ☮✌

Hierna begon ons avontuur aan de Gold Coast! 💛 We hebben een niet zo opgedroogde waterval gezien waar Willem heeft kunnen zwemmen 😍 in Lamington National Park, we hebben met onze nieuwe maatje 'Ginger de Koala' mogen knuffelen 🐨😍, Kangaroo's gevoerd en geaaid🦘 , een prachtige cruise tour rond de Gold Coast genomen ⛴ en lekker genoten van het uitzicht op het strand 🏖!

We hebben weer een prachtige week gehad en genoten! Nog 2 weekjes te gaan in Australië and then New Zealand, here we come!

Love you guys and we miss you! ❤😘

1. Maartje Zwaneveld:
    6 december 2019
    Luuk en Stan vinden de foto’s met de koala’s echt supertof! Ze missen je wel. Ik moest van Luuk laten weten dat hij jullie geheime “handshake” niet vergeten is!
    Nog veel plezier samen!
  2. Willem & Cheryll:
    15 december 2019
    Heee, wat leuk om van jullie te horen! Ik mis de mannen ook enorm! Had Linda van de week de taak gegeven ze allemaal een dikke knuffel van me te geven bij de BSO. Maar we zitten op de helft van onze reis, nog 6,5 week te gaan. Oh enne die 'Secret Handshake' ben ik natuurlijk ook niet vergeten, ik oefen nog elke dag! 😜 Tot snel!! 😊