So the 3th week downunder

25 november 2019 - Newcastle, Australië

Onze 3e week in Australië zit er alweer op! En wat gaat het snel! We hebben weer mogen genieten van een hoop mooie nieuwe plekjes!

Onze week is begonnen in een surfers dorpje genaamd 'Cronulla'. We hebben hier lekker genoten van het weer, de mensen, het surfen (Willem dan😜🏄‍♂️) en het dorpje zelf.

Met de 30 graden die we hier hebben gehad deze week hebben we genoten van een frisse duik in de zee (Ja, zelfs Cheryll😂). De zee is hier prachtig blauw en best helder, dus de vissen zie je van een afstandje aankomen 😂.

Ook hebben we het mooie Sydney ontdekt. Wat was dit prachtig! We hebben het mooie Opera House bezocht, de Harbour Bridge, Luna Park (helaas was deze gesloten ivm filmopnames 😢), Sydney Tower, Botanic Garden en we hebben heerlijke burgers gegeten bij het Hard Rock Café Sydney 🍔😏.

We hebben een bezoekje gebracht aan de Blue Mountains waar we de steilste railroad ter wereld omlaag hadden gepakt om daar te kunnen genieten van de natuur. Hierna met een Skyway terug omhoog door de mist heen (Ja, omdat het net had geregend, dus niet alleen maar zonneschijn 😜), waardoor je vrijwel geen grond of bergen kon zien.

We zijn een stukje dichter bij de bosbranden gekomen en beginnen het nu wat meer te merken. Wegen die afgesloten zijn, campgrounds die gesloten zijn uit voorzorg, smog die hangt over de steden/dorpen/parken die we bezoeken. Maar dat staat ons mooi avontuur niet in de weg! We genieten volop en vinden de veiligste weg op naar het noorden (dus aan onze ouders, geen zorgen! 😜) 😊.

We miss you and see you guys soon! 😘🧡

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jolanda Gijsbers:
    25 november 2019
    Super trots op jullie, enjoy,
    We miss you too ❤😘❤
  2. Willem & Cheryll:
    ❤😘❤
  3. Lex from the rock:
    25 november 2019
    Holy macaroni... that view!! Blijf ons spammen met die reisverhalen my friends..
    Oh and.. I need some variation within those freezes Willem..
  4. Willem & Cheryll:
    6 december 2019
    Check onze foto's en video's! Hij is druk bezig met nieuwe freezes uit te proberen.. 😊 Natuurlijk wil hij 'Master Stone' trots maken! ❤
  5. Noor:
    25 november 2019
    Wat? Jullie zijn niet even Luna Park ingebroken om de opnamens te photobomben? Shame! 😱

Het ziet er echt prachtig uit daar! En super fijn om zo van jullie te horen steeds. Geniet er van! 😘❤
  6. Willem & Cheryll:
    We tried. But we got kicked out.. Hahaha 😂😂

We'll keep you guys posted!❤😘
  7. Tijn en Fenna:
    27 november 2019
    We vonden het fijn dat jullie het naar jullie zin hebben.
    En heeft Willem geen voeten?
    We zien hem alleen maar op zijn handen staan😝🤣
    Groetjes Tijn en Fenna
  8. Willem & Cheryll:
    6 december 2019
    Heel lief! Haha, dat vraag ik me ook soms af. Hij kan beter z'n schoenen aan z'n handen dragen. 😂 Doen jullje de groetjes aan alle BSO kindjes? Liefs Cheryll & Willem
  9. Francien en Ad:
    27 november 2019
    Ha schatjes wat een belevenis, geniet maar van jullie reis die wij ook een beetje mee maken via jullie foto's. Groetjes
  10. Willem & Cheryll:
    😘❤