So about last week..

9 november 2019 - Mount Dandenong, Victoria, Australië

De eerste week zit er al weer bijna op en voor alle mensen die zeiden dat we het slechte weer in Nederland achter ons zouden gaan laten en richting de warmte zouden gaan.. u were wrong!! Rain, cold and strong winds is all we seen the last couple of days😳

Gelukkig hadden we elkaar om ons warm te houden tijdens de koude en natte nachten in ons 'hippie busje'. De warme adem van alle kangaroos en everzwijnen in onze nek hielp daar ook wel een beetje bij😅

Na lang de score bij gehouden te hebben van dode en levende kangaroos hebben we het eindelijk opgegeven na een hoop levende gezien te hebben.

Verder zijn we wel een beetje in het goede ritme gekomen en vervolgen we onze reis in de kou door naar het zonnige noorden richting de bosbranden die momenteel woekeren in New South Wales. Op naar de warmte!!

We'll keep u posted!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Fiona:
    10 november 2019
    Have fun en voorzichtig zijn ❤❤❤
  2. Willem & Cheryll:
    11 november 2019
    Thankyou! Doen we! ❤😘
  3. Jacky:
    11 november 2019
    Geniet er goed van van het prachtige Australië grtjes en trouwens mooie foto's Grtjes van ons beiden
    Jacky en christele
  4. Willem & Cheryll:
    12 november 2019
    Dankuu! 😙😊
  5. Francien en Ad:
    14 november 2019
    Wat een schitterende foto's , boven op een berg ,in een grot, vissen , jullie zijn goed bezig maar wel voorzichtig doen hoor . Groetjes
  6. Willem & Cheryll:
    17 november 2019
    Doen altijd voorzichtig! 😘
  7. Riekske Willems:
    14 november 2019
    Ha broertje en Cheryll, het ziet er ontzettend gaaf uit, ook al mocht het weer wat beter zijn. Veel plezier en we horen graag hoe het gaat.
    Ps ik hoop dat jullie geen last hebben van de bosbranden :-(
  8. Willem & Cheryll:
    17 november 2019
    Bosbranden hebben we gelukkig (nog) geen last van. Hopelijk blijft dat ook wel zo. We'll keep you posted! 😘